Canon PowerShot SX280 HS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon PowerShot SX280 HS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Odettedm 14-10-2014

Ik was ontzettend tevreden over het toestel tot vandaag. Op reis ging de flitser plots niet meer , maar zelf zonder waren mijn foto's van binnen nog betrekkelijk mooi. Ik heb mijn toestel dat nog in garantie was naar MAKRO terug gebracht en kreeg vandaag de melding dat ze de garantie niet aanvaarden omwille van vallen of stoten terwijl er niets gebeurd is maar ik geen enkel verhaal heb. Ik heb de keuze tussen het betalen van 167 € of het te laten vernietigen. Wel heel jammer van CANON dat ze een loopje nemen met de garantie!!!Mijn tevredenheid zakt van 10 naar 0

Hazewol 23-03-2015

Gedurende de eerste 6 maanden na aankoop moet de leverancier onzorgvuldig gebruik bewijzen. De stellingname van MAKRO is onjuist.